23:18
10 סודות של סקס ספונטני או פתאומי - הפתרון הטוב ביותר

סקס ספונטאני הוא הדרך הטובה ביותר להוסיף ליחסים של צבעים בהירים ולהפוך אותך ואת השותף שלך רועד מרגשות עולים זה בזה. לא להתווכח, רומנטיקה, רגעים חמודים הרבה מפלרטטים הם בסדר, אבל כל זוג לפעמים באמת צריך להיכנע לחלוטין תשוקה ותאווה.

התוכן של המאמר

1 טיפים למין ספונטני

הזמנה פתאומית לעשות אהבה בחדר השינה (ואולי במטבח, במכונית, בחדר האמבטיה או למקום אחר) תגרום הן לקליידוסקופ שלם של רגשות חדשים.

העובדה היא כי ספונטניות מכפיל הנאה - אנשים כל כך מסודרים. יחסי מין פתאומיים תורם להרים את רמת האדרנלין ומוסיף. סקס ספונטאני הוא מראה כנה וחושני ביותר של סקס, כי זה קורה כאשר אתה בדיוק מותאם אישית עבור זה ואת רוב כל קרבה להשתוקק עם השותף שלך. שירותי ליווי

טיפים Spontaneic Sexi

לנהל את היוזמה.

אינטראקציה אינטימית פתאומית תמיד מתחיל עם העובדה שמישהו משותפים לוקח את היוזמה לידיים שלהם. גם אם אתה גם רך וגם גרוע במערכת יחסים, אתה צריך ללמוד להיות קצת קביעה ולתורם לעשות לא צפוי.

"מגע פתאומי לירך ומראה משמעותי - כל מה שאתה צריך," אומר סקסולוג ג'סיקה הבוס, ואם השותף שלך עדיין לא מבין את הרמזים, רק תגיד לו בפנים של כל מה שאתם מתכוונים לעשות איתו בקרוב ".

יוזמה פירושו הפעולות הספונטניות והבלתי צפויות ביותר שנפלו מתוך שגרת היומיום שלך של היום.

מומחים ממליצים לנסות להפתיע את השותף ככל האפשר: פתאום להצטרף אליו במקלחת כאשר הוא לא מצפה לזה, או להעיר את הנשיקות עובר אל הקדמה. אתה יכול לארגן הפתעה, לאחר שפגשתי ארוחת ערב טעימה האהובה עליך ולהוסיף תחרה מינית תחרה לו. הביטויים של הרגשות במקומות ציבוריים עובדים גם בסדר זה. העיקר הוא אלמנט ההפתעה.

לדברי sexologists, הדרך הטובה ביותר ליזום סקס ספונטני - כפי שהוא לא פרדוקסלי - להתכונן לזה. אם במהלך הקרבה אתה משתמש צעצועים, חומרי סיכה או אביזרים אחרים, לוודא כי בזמן שהם יהיו בהישג יד. רעיון מצוין יהיה מופתע על ידי השותף עם הצעצוע האהוב שלו בזמן יוצא דופן במקום יוצא דופן - הוא בהחלט אוהב את זה.

לארגן את הזמן שלך.

זה אולי נשמע לא הגיוני, אבל לנסות להביא את שיתוף הפעולה שלך בסדר. נוהג זה יעזור לתת את החיים שלך יותר ספונטניות. אם סקס במערכת היחסים שלך הפך לעסק שגרתי ומונוטוני, זו סיבה לחשוב אם אתה מפיץ את הזמן שלך. ייתכן כי המוח שלך הוא המום במחשבות על עבודה או בעיות ביתיות, ואין מקום לתשוקה.

נסו להבין מתי אתה לא יעיל לבלות זמן וכיצד הוא יכול להיות קבוע. אתה מזניח את הזמן האישי שלך לטובת המשפחה? לבלות יותר מדי זמן בידיים שלך עם הטלפון החכם? עצבני בגלל העבודה? הגיע הזמן לשנות הכל.

העברת לוח הזמנים שלך למזער את זמן ההוצאות הלא רציונלי, תקבל יותר מקום לחיים האישיים, ולכן, ועל אהבה פתאומית.

המטפל המשפחה Addig Mahally מסביר כי ברוב היחסים אין מין דווקא כי אנשים misinterpret סדרי עדיפויות. היא מציעה לדון בלוח זמנים עם שותף ולהקצות זמן לתקשורת אחד עם השני. בכל מקרה, זה יהיה לשפר באופן משמעותי את איכות החיים מועיל להשפיע על היחסים.

להתעורר פרפרים בבטן.

עם הזמן, הרגשות בין השותפים הם dulled אם הם לא עובדים על מערכות יחסים. זה יכול להוביל לאין ספור בעיות ואפילו לקרוע, מה אנחנו יכולים לדבר על ההשפעה השלילית על החיים האינטימיים.

תְפוּקָה? צריך לחזור ולתחזק תשוקה. זכור לאיזו סיבה בחרת בתחילה את האדם הזה. כנראה, היית טוב ביחד: צחקת בדיחות, חוויות משותפות ורק נהנו זה לזה. כל זה לא נעלם בכל מקום, אתה רק צריך להמשיך לעשות מה שהבאתי הנאה בתחילת היחסים.

לעשות חדר שינה עם אזור ללא טלפונים חכמים: נסה להתמקד רק אחד על השני. לישון בפיג'מה מינית שובבה או בלי בגדים: זה יחזק את תחושת האינטימיות והרצון לשותף, אזי מין יתרחש בצורה הטבעית ביותר.

תקשורת עדיין חשובה!

אם סקס פתאומי מכל סיבה שהיא לא מתאים לך או שותף, לדון עם דרכים אפשריות כדי לפתור את הבעיה. זה אולי נראה כי כל תככים ופיקוריות יתאדו, אבל זה לא. תקשורת - הדבר החשוב ביותר ביחסים.

שאל את השותף באיזו שעה הוא מרגיש הכי מינית, אם הוא מסכים עם מה שאתה יכול לזרוק על זה ללא אזהרה, שבו מקומות בנוסף הביתה הוא רוצה לעשות אהבה ולא.ד '.

הבנה הדדית וסמיכות נפשית - הצעדים הראשונים למין ספונטני ובהיר.

תפוס את הרגע.

סקס לא תמיד אומר שאתה חייב לגמרי להתפשט ולבלגן מתחת לשמיכה במשך שעה.

גלוי מנוסה רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים לעבודה.

מספיק ו -10 דקות להביע אהבה זה לזה - אם שניהם מוכנים.

אל תתנו עייפות להפריע לך יש סקס. פעילות מינית ואורגזמות לעזור להירגע ולשפר את מצב הרוח. לכן, גם אם נראה לך שאתה לא מסוגל, - אני אפילו לא לוקח את השותף שלך עם גאות רגשות פתאומיים. ואחרי הסוף המאושר באומץ ללכת לישון. לישון, אגב, גם לשפר במידה ניכרת.

בבוקר - זמן נהדר למין ספונטאני: שניכם כבר במיטה, והשותף השינה שלך כנראה לא מצפה כזה תורו של אירועים. התחל את הבוקר שלך בהנאה, וזה ילווה אותך כל היום.

להפסיק לדאוג לטיולים.

נסו לא לדאוג לזוטות כאלה כמו הצורך להסיר שיער או להתקלח. השותף שלך אוהב אותך כמו שאתה, וככל שאתה מודאג יותר דברים לא זמינים, יותר חזרות יותר חיי המין יהיה.

אל תחשוב על ילדים שיכולים להתעורר או לתכנן ליום, פשוט ליהנות מהרגע לחיות על ידי זה. מומחים ממליצים להתרכז תשומת לב על מגע לגוף, אם אתה מרגיש שאתה מתחיל מוסחת. תן המוח שלך לקחת הפסקה מבעיות פנים ודאגות.

תקשיב לרצונות של השותף.

אי אפשר לעסוק במין ספונטני מבלי לקחת בחשבון את הרצונות והצרכים של השותף. ספונטנית או לא, סקס צריך לכלול את ההנאה של השותף שלך לא פחות משלך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה נפשית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. זה קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

ריכוז מופרז על רגשותיהם - דרך בטוח לקלקל יחסים בריאים.

לטוס עם שותף בהתאמה, לשלוח תמונות מתובל בלתי צפויות - כל זה יחזק את הציפייה שלו לקרבה.

לשים לב כאשר השותף שלך הוא נרגש ביותר מוכן למין. בבוקר או בערב? אילו ימים? לומד את הרצון של אהוב שלך יעזור לך להבין מתי עדיף ליזום מגע מיני.

עם זאת, זכור: אם השותף אינו מסוגל להיכנס אליך אינטראקציה אינטימית עכשיו, פשוט לשחרר אותו. סקסולוג אלכס מילר טוען שאין דבר גרוע יותר לליבידו מאשר התמדה מופרזת במין. השותף חייב להיות מעוניין בקרבה, כמו גם את עצמך בעצמך. אם זה לא, להשאיר את זה לבד ולנסות בפעם אחרת.

לעשות מגוון של חיי מין.

הוסף את משהו אינטימי שלך חדש. זה יכול להיות כל דבר: קבוצה חדשה של פשתן מיני, צעצוע או תנוחה שלא ניסית קודם. המקום הטוב ביותר עבור סקס ספונטני הוא מיקום מוסתר במרחב ציבורי. לשם כך, כמעט כל המקומות מתאימים, מציגון אתרים לפארקים המדבר. העיקר הוא שאף אחד לא שם לב לך.

לעשות רשימה של תשוקות ו טאבו.

אחד המכשולים העיקריים לקרבה פתאומית הוא אי ודאות ברגשות והרצונות של השותף. גם לך ולשותף צריך להיות רשימה של "כן" מינית ו "לא" ולתאר בו את הדברים שאתה רוצה להתאמן intima ספונטני ואשר אתה לא אוהב. לדוגמה, סקס בנשמה אתה באמת מושך, אבל על המכונית שאתה לא בטוח. אז אתה יכול לעשות רק מה השותף יהיה בבקשה, אני לא מסתכן מקלקל הופעות של סקס.

לצאת לטיול.

אופציונלי לקנות כרטיס טיסה לקצה השני של כדור הארץ: אפילו בלילה, שנערך במלון בפאתי העיר שלך יכול לעורר רגשות מיוחדים. נסיעה, אתה הולך מעבר לאזור הנוחות, וזה מעודד אותך ניסוי במין. זה הכל על התחושה של הרפתקה, הרפתקה קטנה שיש לך שניים.

אז הכי חשוב במין ספונטאני - לקחת בחשבון את הרגשות ואת הרצונות של השותף שלך לא לשכוח את המגוון בחיים אינטימיים. יחסים הם עבודה קבועה ופיתוח, ואם שניהם מעורבים בתהליכים אלה, תוצאות חיוביות לא יחכו להמתין.

Просмотров: 629 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close