בהתחלה, שני אלפים של 20 שנה נערכו סקר בין הגברות בנושא: "לבלוע או spitch לאחר מציצה?-. רוב החצי המקסים היה מבולבל ולקח את עיניו, ואת הקטן יותר - ענה בעוצמה. השאלה "האם זה תלוי בבחור?"וכל לגמרי הציג לתוך קהות חושים.

פנסים סובייטים וחוסר מידע זררו מסקנה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו היום, חייב להיות מושתק על עובדה זו. עכשיו מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

בוא נראה מה ענו הבנות, ולברר אם תשובותיהם היו כנות.

התוכן של המאמר

1 למעלה 15 תגובות

למעלה 15 תגובות -15

"אני לא עושה מציצה. מעולם לא ניסיתי ". ". זה לא מאוד מגניב. אולי זה איכשהו, בסופו של דבר, תלוי באיש. ב ... Читать дальше »
Просмотров: 251 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

האם אי פעם ביקשת גברת של סקס, היא סיימה? אם כן, אז יש לי חדשות רעות: סביר להניח שזה לא היה אורגזמה.

התוכן של המאמר

1 8 כללים לאורגזמה

אם יחסי המין שלך נמשך כ 5-7 דקות, כמו לפחות כמה אנשים משמשים להביע, גברים באמצע, הצהרה זו תהיה גם נאמן. לכן, על פי מחקר שנערך בשנת 2019, הגברת על מנת להגיע הסופי יש צורך בערך 13-14 דקות, אשר לוקח פעמיים. ממרא, הגברת פשוט אין זמן איך אנחנו מביעים, גבר. ביסודו של דבר, זה הפך, צוין כי רוב הגברות לא באים לגמר, כפי שכולם אומרים, החדירה הראשונה בלבד. עבור גירוי הנכון מאוד של הדגדגן.

העובדות הנ"ל הן תנאי מוקדם כי גברים לעתים קרובות להשיג אורגזמה במהלך יחסי מין, אם הגברת.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, לקוחות - צעירים מצליחים המבקשים להסתכל לטובה בחופשה, לוקח יד עם גברת מרהיבה. רווחים כאלה הם מספיקים, אז כד ... Читать дальше »
Просмотров: 188 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

הגלים עובדים לבסוף על קריטריונים לקוח

אתר האינטרנט שלנו יש מבחר רחב של נשים שעובדות יהיה גם סדנה גם להבטיח בטיחות מלאה וסודיות. הלקוח, באופן כללי, יעכב את הגלריה עם שאלונים של נשים באתר האינטרנט שלנו. שם, לשים אותו מתון, יותר, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, חוצה חושני מפתה מכל רחבי העולם. כדי לבצע הזמנה ממך, לשים את זה מתון, תצטרך לעשות רק שיחה. לאחר מכן, תאריך ללא דופי, כפי שכולם יודעים, אחד היופי, אשר יגרום לך, איך להתבטא, שמח על הקריטריונים שלך. לא משנה מה הסיבה או כל דבר אחר אתה מתרגש, תוכלו למצוא לוויה ללא דופי מתוך מבחר בלתי מוגדר שלנו של נערות בישראל.

בקר בגלריה שלנו כדי לפתוח את ההרפתקאות המדהימות ביותר בחברה עם גומי ישראל מפואר. אתה יכול גם לבחור גברת במשך כמה שעות. פרופ '. Esquency אז אתה יכול ללוות אותך בארוחת ערב נפלאה, אירוע חילוני, צהריים עבודה, מפגש עסקי או יהיה חברה עבור טיול בסוף השבוע. האישה הזאת היא ללא דופי לא רק במין ושיחה. זה אינטליגנטי, מרתק ומסוגל, בכלל, כדי לתמוך בשיחה כמעט על כל נושא.

מובטחת איכות שירות

... Читать дальше »

Просмотров: 533 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

כדי להבין את ההיגיון הארוך, יהיו יותר מדי מאמץ ועוד מיליוני תגליות מדעיות. אבל ל למד לצאת איתה, זה מספיק כדי לדעת כי נשים לא אוהב במין, ואת הידע הזה יהיה מעולה עזרה בניסיון להקים דיאלוג בין-אמיץ.

על פי מחקר סוציולוגי, תלונות מחזיקי חזה של פטולוגים מין, וסקרי מבחן, להלן ביותר נשים נפוצות. זה צריך להיות בראש כי טוען חזק חצי ברשימה זו הוא של אופי הציטוט, ואינם מסבירים את שלהם הִתרַחֲשׁוּת. כמובן, עבור כל תמציתי "אני לא אוהב את זה" ויכוח במשקל, בצורה של סיבה פיזית או פסיכולוגית.

גודל חבר. על פי הסקרים, רוב הגברות מעדיפות איבר מיני בגודל בינוני. ובכן, אם אתה לומד את התשובות בפירוט, זה נראה כך: "ענק - ובכן, אין, תן לזה להיות טוב יותר," "קטן ומה לעשות עם זה, טוב יותר טוב". וכתוצאה מכך, הכי כמו גולדן באמצע. ב נשים סקס באמת לא אוהב חזק, ו לישון מיידי אחרי סקס. חזרות אם של ההוראה, רק אם זה לא 30 דקות באותה משרעת וחיכוך מהירות ... Читать дальше »
Просмотров: 424 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

סקס משחק את התפקיד החשוב ביותר בחייו של כל אדם. בנוסף למסה של רגשות חיוביים והנאה, הטבות סקס בריאות. רובנו לא צפויים להיות מסוגלים לתרום מיחסים אינטימיים מרצון, כמו זה עיסוק נעים עושה את החיים שלנו טוב יותר.

התוכן של המאמר

1 מתח ודיכאון 2 חסינות נמוכה יותר 3 הערכה עצמית מחמירה 4 מחלות של כלי לבבות 5 נדודי שינה ללא שינוי 6 מענה לתיאור מעוקל 7 פיתוח סרטן 8 עודף משקל 9 אלכוהוליזם

זה מוריד את רמת הייצור של הורמון הלחץ (קורטיזול), משפר את הפרודוקטיביות ומשחזרת לחץ. הפגמים של המין אינו משפיע ביותר על הגוף, אלא במיוחד על בריאות הנשים. איך משפיע על חוסר מין על הגברת? בואו ננסה להבין, עם מה unbominations יש צורך להתמודד עם הרצפה החלשה, אם סקס נעלם מן החיים הרגילים שלהם.

מתח ודיכאון

סקס יכול להיחשב אחד של תרופות נוגדות דיכאון טבעי הטוב ביותר. במהלך יחסי מין בגוף של הנשים, אנדורפינים (הורמונים של אושר) מיוצרים, חוסר שלהם מוביל למצב רוח רע ואת הופעתה של דיכאון. ... Читать дальше »

Просмотров: 210 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

מעת לעת, חיים סקסיים מזוגות החיים במשך זמן רב יחד, הולך לתוכנית השנייה. זה נראה, אין שום דבר נורא. תארו לעצמכם עובדה אחת שרק אם אחד השותפים לא, באופן כללי, מתחיל לחוות סלידה מינית אחרת. למה זה עולה כי עם זה, סוף סוף, לעשות, ללמוד מאמר זה.

התוכן של המאמר

1 סקסי סלידה - מה זה? 2 תנאים מוקדמים של סלידה 3 תסמינים של סלידה

סקסי סלידה - מה זה?אני

סקסי levers כך לדבר מציין תחושה של סלידה מינית על השותף. זוהי אחת הצורות המקומיות של הפרעה סקסית, שנמצאו בשני החבר 'ה ובגברות. הסטטיסטיקה של תסמונת זו רע, בסופו של דבר, נחקרת, כי לעזרה למומחים, לבסוף, רק חלק קטן של חולים הסובלים מסלטה.

אבל עם הדיוק, בסופו של דבר, יש להכריז כי, כמו התהליך מתפתח, רוב האנשים מתחילים להתרחק מן הקרבה אינטימית לשותף או לגמרי להפסיק לקיים יחסי מין. באופן טבעי, התנהגות כזו אינה משפיעה על מערכות יחסים.

תנאים מוקדמים עבור aversor2

סלסה סקסית לשותף הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 166 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

סקס עם לשעבר - ההוקצה של המודרנית נשים. נסיבות לכך יש כמות עצומה. אבל כמו במובנים כאלה לא להפסיד עצמי? זה מאוד קשה.

התוכן של המאמר

1 למה זה קורה? 2 עבור מה זה יכול להוביל? 3 האם יש יתרונות במין כזה? 4 איך לא להיכנע לפיתוי? 5 תנאים מוקדמים אשר קורה 6 השקפת עולם של פסיכולוגים

למה זה קורה? אני

לִפְעָמִים הגברת למדרגות זו כדי להראות קרוב "כבר זמן רב כבר היה עליו ישכח!"ובעצם תסיים לשמור על הראש שלי, הוא יכתוב צליל מאוזן, כאילו 5 דקות הפוך הלך לזרוק אשפה, אומר: "שלום, אהובתי תכונה? אולי תראה אותך?"ואתה יכול לתת 99% כי אישה איתו זֶרַע. ויותר מ -50% הסתברות - יהיה סקס.

יש מספר הסיבות הן הבנות לקיים יחסי מין עם לְשֶׁעָבַר. העיקרי ויותר פופולרי הוא לא מאה רגשות מתקררים. כל מה שמדיניותו ניסו להסיע אותו מהמציאות שלהם, את המראה של ה ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 22.04.2022 | Комментарии (0)

דירות דיסקרטיות בצפון

אף על פי שאיש, הוא הופך להיות נתון לפיתוי. הדבר המהותי הוא להשפיע על טבעו הצר. ואפילו לא צריך לומר שאם אתה יודע את סמל גלגל המזלות, הזכר הרצוי, אז זה לא קל לו, בכלל, קסם, ו, ו, זה היה אפשרי ללכוד לנצח. לא משנה מה הוא היה מוזר, אבל באופן טבעי, רק בשבילך, כפי שכולם אומרים, גבירות חמודות, להחליט את משך כמה זמן אתה צריך לעשות עסקים עם חסרי בית.

יש לציין כי אנשים אלה נבדלים לבסוף מן המסה הכוללת של נציגי הרצפה החזקה. זה אפשרי כי הם מתבטאים, מועדפים מפורשים כל הזמן מבקשים למשוך את תשומת הלב של אנשים מסביב. כל דבר מוזר, אבל בדרך כלל, המראה הוא אדיש ועצלן, אבל המצב, בסופו של דבר, שינויים כאובייקט מרתק נובעת באופק. אם אתה רוצה להתמקד בעובדה כי התלהבות הנסיעה בעיני אדם, שנולד תחת סימן של גלגל המזלות, ואז הביא באומץ את השלב ה ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אטרקציה סקסית - המכשיר העיקרי של נשים. במיוחד זה רלוונטי עבור אלה נשים אשר רק לעבוד בתחום הפנאי ולעתים קרובות מדבר עם מוצלח, כפי שכולם אומרים, מאובטח על ידי גברים. אנשים כאלה לא ירצו ליצור בן לוויה שלהם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם השיקה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, לא מושכים: הם רק רוצים ללכת על אירוע בסיסי, בחופשה או רק במסעדה בחברה, כמו גם מוסד יפה וגברת סקסית, אשר יהיה נושא של קנאה בעמיתים, מכרים ושבים אקראיים.

כי להדק את הדמות שלך, כך שזה הכי יפה בתוכנית סקסית? התשובה היא זקנה כמו העולם - אתה צריך, nokonets, לשחק ספורט! ואת הספורט הזה צריך להיות רציני: לשכוח איך כולם יודעים, משאבות כושר Gruppova בסרט אחד עם לא בטוח על עקרות בית. עודף שעה אחת של הזמן שלך על המחקר של עקרון העבודה של סימולטורים, ולאחר חודש, עם, כפי שכולם יודעים, תרגילים קבועים עם עוזרי פלדה אלה, אתה תבחין לשים לב לגוף שלך, כפי שכולם יודעים, תצורות מרשימות!

להלן אנו נותנים, כמו רבים חושבים, התרגילים העיקריים, ביצוע אשר הדמות שלך יבוא אל הטון ... Читать дальше »

Просмотров: 100 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

בנות רגשיות מאוד אימפולסיבית. במערכת יחסים רגילה עם גבר - זה נורמלי. אם נדבר על תוכן, הנערות חייבות להיות מסוגלות לשלוט ברגשותיהם ולרגשותיהם. לעתים קרובות, היחסים עם נותן החסות רק בגלל אשמת התוכן. אתה צריך לדעת מה שגיאות לא מאפשרים התנהגות לשמור את הלקוח זמן רב ככל האפשר. לשקול את הגורמים העיקריים, מי "להרוג" את הרגשות של סוחר אל הנערה.

דרישת תשומת לב מוגזמת לאדם שלו

זוהי שגיאת התוכן הנפוצה ביותר, במיוחד למתחילים. אין לבלבל מערכת יחסים עם בדרך כלל. אדם לא יכול 24/7 נמצא בקרבת מקום, לדבר על מחמאות, מעריץ ולהקדיש את כל הזמן הפנוי שלו. התוכן חייב להבין איזה מקום זה לוקח בחיים של הבוס. הראיון יפגוש רק כאשר הוא צריך ובנוחות. לכך, אתה חייב להתרגל.

עֵצָה: לשלוט ברוטגותיהם. בכל מקרה אינם מתאימים להיסטריה ואינם דורשים תשומת לב מוגברת לאדם שלך. אנשי עסקים ומיליונרים מצליחים חיים על גרפיקה צפופה מאוד, אז אתה צריך לשמוח כי אתה מקבל לפחות קצת זמן ואפילו לשלם את זה כסף ענק. אנחנו לא יכולים גם להראות את החסות כי ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »
close