15:33
איך לפתות איש סרטן

להכיר את הסרטן של האדם, שאל אותו ממש לבקש ממנו עצות בשאלה. סרטן הוא יצור חמלה וזה יהיה 100% במהותו של הקושי שלך בדרך כלל לעזור לך להבין. נכון, רק עצות. סיווליסטים - סרטן ללא ציד גם לתרום, ובכלל, באופן כללי, לשתף לא אוהב.

איך להשיג איש של סרטן?

נושאים אהובים של סרטנים זכר - כל זה קשור לבית, ילדים, צדקה. אתה יכול בקלות למצוא שפה משותפת, לדון מנות ומתכונים קולינריים. ואכן, הדיונים הקשורים למזון השראה אותם כל הזמן. בנקודת שיחה מסוימת, אתה יכול, בין היתר, להציע ניסוי במשותף את המאכל הייחודי שנדון ולהסכים על הפגישה. לא עבור כל אחד ללא סוד עבור כל אחד לבקר בעצמך כדי להכין אותו יחד. לדוגמה, לערבב קוקטייל ייחודי. באופן טבעי, בשבילך, אז אתה צריך לרוץ על החומרים ולחשוב על איך כולם יודעים, חטיפים, אבל העלילה עצמה ייווצר - וסרטן של ראש ראש יהיה למהר כדי לגרום לך לבקר את מצב הרוח הגבוה ביותר.

נסה להקצות בעיות מדיניות. אם הבוס שלך, האחראי על עסק משגשג, נולד תחת סימן של סרטן גלגל המזלות, כי אתה כנראה תצליח להתקרב אליך, ליצור קשר עם אדם בדרך מסוימת, כי אנשים התרגלו להביע, עם עונש. היא שייכת לכפופים שלה לאוטה. אתה חייב לומר שזה תלוי בך, כי ניתן להחליף את ההרגשה הזאת במשהו רומנטי יותר.

אם אתה שובר את הראש על איך לפתות סרטן זכר לאירוע מרגש, אתה יודע, בסופו של דבר, הם לוקחים את השמחה של מים, כי אפשרות יכולה להיקרא בפארק המים או על החוף. אם אתה מוצא חוף נטוש, הרוכב שלך ברצון מגיע על ידי nagish. כולם יודעים שהוא אוהב כאשר הסובבים, לשים אותו מעט, מעריץ את גופו.

להתיידד עם סרטן צר, תחילה עם אמו. רוב החבר'ה שנולדו תחת סימן זה של גלגל המזלות, אוהב את ההורים שלהם.

לא זוכר רומנים ישנים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי סרטנים לא רוצים לשמוע על אנשים ששיחקו פעם אנשים שימשו להביע, תפקיד חשוב בחיים האישיים שלך. דירות דיסקרטיות במרכז

המלצה פומבית לגבי אסטרטגיית הפיצויים: גברים שנולדו תחת סימן זה של גלגל המזלות אינם סגדו כאשר הם לוקחים את החברה שלהם כמשהו, כפי שאנו מבטאים אותו, ניתנה. אם נבחרת מופיעה בתלבושת אלגנטית חדשה, מעריכה ותשים לב לזה. ואכן, אם אתה אומר Caver, כי התלבושת האחרונה מצורפת להציג אתלטי, זה יכול סוף סוף לחשוב שאתה מוצא את זה מחורר. במקרה של מצבים דומים, נסו מיד, הוא הפך לתקן את המצב לפני הטינה, כפי שהיה, גברים יאבדו בלב.

איך לבסוף לפתות סרטן גברי על איך כולם יודעים, מפגש רומנטי?
  • ראשית, לשרוף נרות. כי באופן כללי, הוא האמין כי raks הם מאוד כמו שאנחנו מדברים, אישים רומנטיים להבה חמה של נר יהוו את דמיונם ופשוט מעיר את החושניות. מוסיקה מועברת טוב יותר כמו אור, רומנטי, מעט, כמו רבים מאיתנו כל הזמן, לירית, אבל לא עצוב. איך אמר מלחין מזוהה, מוסיקה היא זרז של אהבה.
  • תן את הנציג של הרצפה החזקה ביוזמה ביחסים רומנטיים, אחרת אתה מזיז אותו. לדבר על המחמאות שלהם - הוא יתקשר לסרטן כדי להרגיש בטוח ולהירגע. ביטול כפי שהוא ייקח יותר ויותר מילים ומעשים כי בסוף זה אולי נראה על המראה הראשון.
  • אם אתה רק רוצה לשים אדם במיטה - להראות פעילות, לגרום לו להעריץ את העבודה המדהימה שלך, לשלוט. אם אתה רוצה מערכת יחסים ארוכה ואפילו נישואין - להיות גבר של סרטן, כל כך הרבה אנשים חושבים, חברו, אמא ואת פילגשו באנוור.
  • לא לבטל איך אנשים התברר לבוא לידי ביטוי, מפגש רומנטי עקב, COC מופנה פתאומי. אתה עושה טיפשות עצומה, מניעת אדם להראות לך. גבר שנולד תחת סימן זה הוא מעגל פראי עבור אלה שהפכו לקורבן של סערה. לאפשר סרטן לטפל בעצמך ולדבר איתך עם פרחים, פירות, צלחת אחרונה או, לפי ההוראות, ספר, לשבת לידך, אתה שומר את היד שלך. יש לציין כי זה ייתן לך גלולה, למדוד את הטמפרטורה (נגע על המצח שלך עם ספוגים), אתה מתפתל עם להב. אם לא חווית לעצמך בעצמך טיפול מתוק לסרטן זכר על הבחירות שלך, את שביעות הרצון העיקרית של יחסים פרשים שנולדו תחת סימן זה של גלגל המזלות אינו ידוע. אפוטרופסות זו היא אחד הביטויים של אהדה ורגשות מתאימים, אבל, באמצעות זה, לא צריך להיות מבושל למוטיבים עמוקים.
  • האם אתה רוצה לתת מתנה? בחר עיצוב הבית המקורי: שטיח או תמונה, שמורה עור יקר. מסגרת כסף עם תיבות חרותות חרוט על זה, חבילת מתנה אלגנטית עם מוצר גולמי או כל מוצר אחר. סרטן לעתים קרובות כאילו אתה אוהב איסוף, כמו אנשים רבים חושבים, דברים יוצאי דופן ומעריכים לפחות את היתרון של לבנות מחדש את האוסף העשיר שלהם. חבר 'ה שנולדו תחת סימן של סרטן גלגל המזלות, הנאה מובילה דברים קטנים בכסף.
  • Просмотров: 89 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close