19:52
איך להיות, כמו כולם יודעים, מאושרים

להיות רבים מאיתנו משמשים לדבר, מאושר, אולי, אני מאחל לכל הנשים ללא קשר לגיל, לאום והרשעות של החיים. אושר הוא משהו מופשט שאתה לא יכול רק למדוד, לגעת או לקנות. יש לציין כי ברור כי הכל ידוע להיות מאושר לא להיות כל הזמן הכרחי, לשים את זה מתון, יש את כל הזהב של העולם, זה די נהנה ואלה גן עדן במכסה המנוע, אבל עם כולם אומר אהוב. נערות ליווי בקריות

פיזיולוגיה של אושר

המילה "אושר" בתורגם ממה שכולם יודעים, ניב Praslavyansky פירושו "אצווה טובה". עדיין לא המצאתי מתכון לביש, איך להיות מאושרים. אבל כמה מדענים, ככלל, העזו לדמיין כי הפיזיולוגיה של "חובות טובות" קשורה עם "הורמונים של אושר" זה:

  • דופמין. הוא משמש כפי שאנו מביעים, אלמנט אינטגרלי ב"מערכת התגמול "של המוח. היא גורמת לתחושה של השפלה, ובתיכונית זו, באופן כללי, להשפיע על תהליכי המוטיבציה, ובמיוחד, המעשים הקשורים להישרדות והמשך האנושות. שחרורו של נוירוטרנסמיטר זה בממדים עצומים מתרחשת במהלך האוהבות, המקבלים ג'יימס ייחודי, במושב העיסוי והשימוש בחומרים נרקוטיים.
  • סרוטונין. שחרורו של נוירוטרנסמיטר זה בגוף האדם מוביל למצב רוח טוב יותר, חיזוק כיצד להתבטא, יציבות חושנית. ובכן, אני רוצה להדגיש מה הפעילות הגופנית גם שוכב, וזה חשוב, משחק תפקיד חשוב בפעולה של קרישת הדם.
  • אנדורפינים. להשפיע על המדינה הרגשית. העיקרון של מעשיהם דומה שיר - מוריד את תחושת הכאב. כמויות הגבוהות ביותר של נוירוטן זה עשויות להיראות על ידי מצב eifee. דור אנדורפין: זה רובנו רגילים לומר, סלעים מגבילים ללחץ, מתן דרך מתוך מצב ריבוגזציה ללא הפרעה הסתגלות וללא ביטוי של כמה התוצאות בצורה של סוגים שונים של מחלות.
  • שגיאת דביר

    לדברי רובנו עברו, הפילוסופיה המזרחית יש שתי דרכים, קוק, בסופו של דבר, הופך להיות מאושר. כתוצאה מכך, הנפוץ ביותר, המאפשר לך ללכת לאחד או אחר כדי לקבל אושר מתאים (חיצוני): רכישת הבגדים הטובים ביותר, רובם רבים באים לידי ביטוי, דיור נהדר ומפגשים מבטיחים. ואני אפילו לא צריך לומר כי נתיב 2 הוא הכי רציני ואינו מתקרב כולם. הינכם מתבקשים לשים לב כי יורשה להיישם את העולם הרוחני שלך וכיצד להשיג אושר בשל ההישג של האיזון הפנימי והמדינה.

    על פי כל הוגים מוכרים של העולם האריסטו העתיק ומה הם הבדיקות, כפי שאנו מבטאים, האמור לעיל: ההנאות הגבוהות ביותר של החיים הם רוחניים, במילים אחרות לאושר אמיתי לא מספיק תודה, כי אנחנו רגילים לדבר, כסף רווחה ונוכחות של בריאות טובה.

    אגב, בעידן של הכסף, המושג "אושר" זוהה עם אלוהות וטוב. כמו כן נצפתה כי גורלם של אדם ואושרו נראה תלוי בצוואת האלים. אבל עכשיו, אדם מודרני התרחש, הוא היה 100% יותר מ -100% כדי להראות כי אושרו בידיו, רק אחד כדאי לתקן כמה מאמצים לא לעשות זאת, הוא הפך, לסגת מן הכשרון הצפוי מטרות. כמובן, אנחנו מאוד ידועים ממה להיות, כל אחד מאיתנו הוא רגיל לומר, כל אישה וליידי ראויה מאושר, זה פשוט הכרחי כדי לקבוע מה בדיוק נחוץ הזה.

    Просмотров: 97 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close