15:55
Hasico סיכה - סקירה המותג העליון 5 הסחורה שלו

זול ובוטל - כך במילים השני אתה יכול לתאר את המותג האחראי hasico. ג 'ל חומר סיכה של מותג זה הוא עליז נעים על ידי המחיר הנמוך שלהם, עם כל זה הם נבדלים על ידי האיכות הגבוהה ביותר ואת היישום הנוח. אנו מציגים לך את 5 ג 'ל סוכריות העליון מן המותג הרוסי hasico.

התוכן של המאמר

1 היסטוריית המותג 2 5 המוצרים הטובים ביותר hasico

היסטוריה של ברנדי

המותג HESICO ידוע בהפקת מוצרים היגיינה באיכות גבוהה עבור נשים ובחורים כאחד. הצרכן הנוחות המותג הרוסי מעמיד את הדבר החשוב ביותר, ולא לספור את זה מובחן על ידי עלות זולה נעימה, כי מוצרי Hasico יכול להיקרא לא רק איכות, ונגיש.

החברה מייצרת קונדומים, סבון נוזלי ליגיינה אינטימית, תרסיסים עבור הרגליים והידיים, אבל בסקירה זו נוכל לשכון על ג 'ל חומרי סיכה מן היצרן הרוסי.

אימות נכס multistage מספק צרכנים אבטחה בעת שימוש במוצרי HASICO. חומרי סיכה מהמותג הזה אינם מכילים צבעים, חומרים משמרים ואלגנים אחרים, שנעשו על בסיס אקווה מרכיבים טבעיים.המחיר הממוצע בבית המרקחת: 100 שישים רובל.הגירסה הגברית של סיכה ג'ל מכילה בהרכב של מתילניקוטום, שיש לו השפעה מרגשת על הממברנה הרירית.

שירותי ליווי בישראל משולמים. מספר, לקוחות - בחורים מצליחים שרוצים להיראות כמו חופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הרווחים הזו די די, ולאחר מכן כדי לגמרי ומלא מכסים למעשה את האובייקטים הדרושים.

סיכה מקטין את החיכוך ומחקת כאב בהרגשה במהלך יחסי מין.

5 הטוב ביותר סחורות Hasico5__Hasico

ג 'ל סיכה Hasico לנשים, 100 מ"ל

המחיר הממוצע בבית המרקחת: 100 שישים רובל.

לחות ג 'ל סיכה עבור הנשים מוצג בכרכים שונים, אבל מכה את המחיר הנעים שלה ואת האיכות הגבוהה ביותר. בהרכב שלה אתה יכול למצוא ד"ר Panthenol, אשר מספק לחות טוב, גם בטיחות בשימוש.

בעיצומו של היתרונות של זה ג 'ל סיכה להקצות:

חוסר ארומה; מחיר נעים ערך ונכסים; חוסר עקבות למיטה במהלך ואחרי השימוש; לחות באיכות גבוהה; הפחתת תחושת כאב בשל פנתנול.

ג 'ל סיכה hasico לגברים, 100 מ"ל

הרכב זה מספק לא רק לא מסוכן, יחסי מין נוחים. Hasico חומרי סיכה ישחרר אותך לא רק מתוך שום רגשות אחרים ברגע הקרבה, ולתת לו לתת הרבה רגשות חדשים.מבחר של Hasico מיוצג בהרחבה בבתי מרקחת בחנויות מקוונות, גם חנויות מיוחדות למבוגרים.

בנוסף, זה לא להרוס לטקס, ולכן זה יכול לשמש עם קונדום.

פלוס של ג 'ל חומר סיכה עבור בחורים:

יישום ארוך; אפקט מרגש; היעדר ניחוח חדה.

Hasico ג'ל גריז, עם L-Lactic חומצה, 100 מ"ל

המחיר הממוצע בבית המרקחת: 100 שישים רובל

שימון ג'ל זה מאפשר לך לאזן את איזון החומצה בנרתיק בעת הקיום יחסי, וכתוצאה מכך, מספק לחות איכותית בסביבת חיידקים נוחה ובריאה במהלך מבצע.

באופן טבעי, נוכחות בהרכב של חומצה L-Lactic עושה סיכה קטן דביק, גם מקצה לה קצת טעם מרה מוחשי, כי זה לא מומלץ למין אוראלי. עם זאת, זה יהיה בהחלט משמש לאנשים עם סיכון מדהים של prases מינית.

Pros של מוצר זה:

תַקצִיב; קומפוזיציה טובה ולא מסוכנת; Hypoallergenicity; לא רע רע בעת שמירה על מאזן אלקליין.

סיסקו ג'ל סיכה, עם חומצה glycyrrhizic, 100 מ"ל

העלות הממוצעת בבית המרקחת: 100 50 רובל https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

במהלך קרבה אינטימית לעור סביב איברי המין, לעתים קרובות גירוי מתרחשת, אשר יכול להיכנס לדלקת. Dikalia Glycyrrizinat, שהוא חלק מחסוך סיכה זה, רמות הסביבה אלקליין של איברי המין המאפשרת לשותפים לקיים יחסי מין בקריטריונים נוחים ולא מסוכנים.

בעיצומו של היתרונות של סיכה זו ג 'ל, אנו מציין:

אין יובש ואי-נוחות; מניעת דלקת במהלך קרבת מין; ריח ניטרלי; טבעי ולא מסוכן.

ג 'ל סיכה Hasico "עץ תה", 100 מ"ל

העלות הממוצעת בבית המרקחת: 100 רובל

שמן עץ התה בגרינג סיכה הוא חיטוי טבעי יפה כי preproduces נזק עור יש השפעה מועילה על הרירית.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע הניח למסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו, חובה, נתון, עובדה זו חייבת להיות שותקת. אבל כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ג 'ל חומר סיכה ניתן להשתמש עם קונדום, זה פשוט נשטף עם מים משאיר לא עקב אחרי. בשל תערובת משלה, ג 'ל סיכה מספק הזזה מעולה מתאים לחלוטין עבור משחקים חושני.

פלוס של ג 'ל סיכה:

חוסר רגשות מובנים; לא איכות מוצר גרועה; הזזה נעימה; חוסר כתמים; לא מדולל כאשר נעשה שימוש.

Просмотров: 3297 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close