15:55
Hostess עבודה בקוריאה

בנות בביטחון ללכת למדינה של מישהו אחר עבור רווחים. הם צריכים לומר כי אין להם ניסיון, השכלה גבוהה ויש פערים בידע של שפות זרות. יש לציין כי הם מוזמנים? הרוסים נחוצים מאוד בקוריאה. עבור איך רובנו רגילים לדבר, נשים יפות הם כל הזמן פתוח מארחים משרות. אנו מבינים את התחייבויות של מיוחד זה!

איפה, זה התחיל לעבוד מארחת בקוריאה?

רק כל כך הקוריאנים יזמים לא נראה לשלם כספים לנשים רוסיות. יש צורך להדגיש כי יש רשימה רצינית של התחייבויות ודרישות. אם האישה לא תואמת, איתה, לשים את זה בעדינות, לקרוע את החוזה ולא עוד, סוף סוף, להזמין לעבוד בקוריאה. מוניטין מופעל פשוט, אם כן, יש לגעת ביחס רציני מן המעסיק.

היכן סוף סוף לעבוד הרוסים, אם על פי החוזה הוא כתוב, כי זה יהיה, זה יהיה, לכבוש את המיקום של המארחת? אישה סוף סוף יעבוד על שטח של מועדון הבידור, אשר בקוריאה, בסופו של דבר, הוא המכונה בר קריוקי.

זה כמו מוסדות נוחים שבהם קוריאנים שרים. שים לב כי hostes? הסטטיסטיקה מציינת כי אסיה ללא ציד לבנות עניינים, הם קשה, בסופו של דבר, להכיר את הבנות. זה לא סוד עבור כל אחד, בסופו של דבר, הלקוח "חברה" במשך כמה שעות מאשר לשייך את עצמך עם חובות.

מחזיקי ברים קריוקי במהירות, החלו לחקור את הביקוש והציע לאורחים לא רק הגדרה נעימה וציוד באיכות גבוהה לביצוע שירים, והחברה בצורה של איך אנחנו כל הזמן מדברים, ילדה אטרקטיבית. בהתחלה הם נמשכו רק אסיה. אבל מישהו כמארחת קיבל את האישה הרוסית, הביקוש לתקשורת עם האישה הזאת היה בחו"ל. למה קוריאנים מעריץ סלאבים? יצורים מספר:

  • הרוסים יכולים סוף סוף ליהנות מלמטה של ​​הלב, עם כל זה הם לא בהכרח שיכרון אלכוהולי;
  • בנות סלאביות הן מאוד יפה, זה חלום של כמעט כל אסיה;
  • נשים רוסיות לשיר בצורה מושלמת בקול רם, אין להם קומפלקסים.
  • פרופסורים סודות... מה לחכות מ P...

    מתברר כי המקום המרכזי של מערנת העבודה בקוריאה - קריוקי-ברים. באופן ספציפי, במוסדות כאלה בכל שנה אלפי רוסים עוזבים.

    מה עושה גם מארח?

    קוריאנים הם שמחים מאוד. הם אוהבים לשתות בנפרד כאשר אנו מבטאים, יום עבודה רפה. אבל במחסן שלהם, כאילו אין מושג של עקשנות ודיבוצ'רי. אפילו האסיאן הכי מיואש לא יהיה גם לפטר את הידיים ולהפוך רמזים מגונה. כולם יודעים כי האורחים של קריוקי ברים בצורה נכונה, אילו חובות לשחק מרתחים רוסים: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

  • תמיכה בחברה, כל הזמן צריך לשיר. זה אפשרי כי לא מזין את הקול או לא. בסיסי, לבצע עם נשמה ורם. קוריאנים מעריץ שירים רוסיים - Katyusha ו Hits Vitaso. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יש לך, לשים את זה בעדינות, כדי להפיץ את המילים של אלה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עובד מוסקי.
  • תפקיד במשחקי לוח. בנות חדשות מופתעות כי למוסד יש מבחר גדול של בידור כזה. כולם קשורים עם איך אנשים משמשים להיות לידי ביטוי על ידי שתייה. אבל הזמן עובר כיף ונינוח. זה הולך אוהב לשתות עובדים מארחת אז לומר רק משקאות מהתפריט שלך. לשים לב לעובדה כי הניסיון של כמעט כל remen הראו כי לא כל הרוסים מתנהג בצורה נכונה בשיכרון אלכוהולי. קל יותר לאסור על בנות לשתות משקאות עמיד. אז זה הומצא תפריט נפרד עבור ברים מארחת.
  • לִרְקוֹד. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה עם כל זה אנחנו לא מדברים על כל מופע מגונה עם להתפשט. מארחת לא להסיר בגדים. זה לא סוד לשום דבר - שמלה קצרה מאוד, אבל בתחתית מכנסיים קצרים. שדיים מכוסים, אבל כל הזמן הדגיש איך אנחנו כל הזמן מדברים, גודל גדול.
  • מתברר, אתה רק צריך ליהנות ולשמור על החבר'ה שהגיעו להירגע בבר. חצוף הולך קוריאנים עם חברות גדולות מ 5 אנשים. אישה אחת יכולה לעבוד רק עם 2 חבר'ה, אם האורחים הם יותר, הם מוזמנים, כפי שכולם יודעים, המארחת הנוספות.

    רווחים מנחה בקוריאה

    למען הנשים הרוסיות משתלבות כדי לדבר עם עבודה בקריוקי? כולם רוצים סוף סוף לקבל את השכר הגבוה ביותר.

    לקוחות לבסוף לשלם את הזמן כי האישה מחזיקה בחברה של גברים. עלות השעה, בסופו של דבר, היא 18-25 יורו. משמרת עבודה כפי שהוא מתחיל מ 6-7 שעות של זמן, נמשך עד 4-5 בבוקר. בתוך שבוע, אישה עובדת 15-45 שעות.

    בנוסף יש שיעור קבוע של 400-850 יורו לחודש. מתברר, הרווחים החודשיים נראה להיות 1500-3500 יורו. בעל מועדון פלוס, לשים את זה בעדינות, משלם עבור לינה וערב! תנאים נוחים, אם הוא הפך, לעבוד על הסכם רשמי.

    Просмотров: 4920 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close