18:30
לבלוע או לירוק - זה מה השאלה!

בהתחלה, שני אלפים של 20 שנה נערכו סקר בין הגברות בנושא: "לבלוע או spitch לאחר מציצה?-. רוב החצי המקסים היה מבולבל ולקח את עיניו, ואת הקטן יותר - ענה בעוצמה. השאלה "האם זה תלוי בבחור?"וכל לגמרי הציג לתוך קהות חושים.

פנסים סובייטים וחוסר מידע זררו מסקנה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו היום, חייב להיות מושתק על עובדה זו. עכשיו מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

בוא נראה מה ענו הבנות, ולברר אם תשובותיהם היו כנות.

התוכן של המאמר

1 למעלה 15 תגובות

למעלה 15 תגובות -15

"אני לא עושה מציצה. מעולם לא ניסיתי ". ". זה לא מאוד מגניב. אולי זה איכשהו, בסופו של דבר, תלוי באיש. באמת, כבר היה לי בחור אחד במשך זמן רב, אבל אני עדיין לא יכול. כזה כיבוש, בכנות. אמנם, מודעים, אפילו מחוץ לתלות זכר, התשובה שלי היא לא. תארו לעצמכם להתמקד אחד מה פשוט לא ". "לִישׁוֹן. אני פשוט לא אוהב את זה. זה ברור מאוד, והבחור לא לובש anybye ". "לִישׁוֹן. מן הבחור לא תלוי, רק זה העיקרון של כזה ". "אני לא בולעת. ציד מאוד להקצות את מה שאני לא רוצה ". "זה תלוי על האדם. אלא אהבה, אז אתה יכול "לשטוף". ולא עוד אהבה, ואז למצוץ משהו למה? אני רק מפונקת מאשר הטעם לא מאוד. אולי". "ואני לבלוע. מה כאן אנחנו יכולים תמיד לדבר?-. ". וחבצלות מכל מין לא מסוכן. זה כל הסוד ". "לִישׁוֹן. אני לא נעים ". "גלוטי. ודרך אגב, זה הטעם בהתאם לתזונה של החבר 'ה. לכן, בנים יקרים, לאכול בצורה מושלמת, לאכול אננס, חלבון. ראוי לציין כי עם דרך החיים הלא נכונה ואת הטעם לא יהיה מאוד. "גלוטי. שלח לעצמך עובדה אחת שאני לא יודע למה כמעט הכל, לשים את זה בעדינות, הם מבולבלים לגבי זה אומר ". "לִישׁוֹן. אני פשוט לא אוהב. באמת, אני לא יכול וכל ". "לא אחד ולא השני. אולי מה שאני מעדיף בדרך כלל לא לסיים אותי. אתה יכול על הבטן שלך או חלק אחר של הגוף ". "אני יורקת.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר שואפים במיוחד לנצח בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח זה מספיק מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הצורך.

מי נחמד?-. "זה תלוי. הוא תלוי בטעם ".

יש לומר כי כל העניין במיץ אננס?טוב, תשובות מעומצות. לא לכל אחד הוא לא סוד כי המחצית הגדולה של המשיבים אומר כי בסופו של דבר, flatters, אבל כל הקורס הוא איחוי. זה או כך לדבר יכול הבחור subharftyl, אולי הוא קצת מיוחד? זה כבר אוהב לפתור בנות.

Просмотров: 252 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close