19:52
למה גברים לחתוך על סקס אקראי נלהב עם איך לא מוכר לא מוכר

להחליט, באופן כללי, לקיים יחסי מין עם אדם לא מוכר לחלוטין - זה לא מה שכולם ילכו. ואכן, זה אפשרי סוג מסוים של אדם. עובדות רבות מצביעות על כך, בעיקר, כאשר אנו מדברים על סקס נלהב עם זר, הגברים כאן, כמו בסופו של דבר, כאן, והגברות שבריריות מסוג כזה של יחסים.

התוכן של המאמר

1 בוא נראה לאישור 2 בצורה מושלמת אבל למה? 3 להקות של ראיות להתכנס

בואו נסתכל על הראיות

מֵאָחוֹר כמה עשרות שנים כמעט כל המחקרים הראו כי גברים אפילו יותר אם הם מחפשים, כפי שכולם יודעים, סקס אקראי מאשר נשים. זה נכון במיוחד, כאשר במקרה סוף סוף מגיע הרצון של מין חד פעמי עם כמעט כולם, איך להתבטא, שונה Sexapile שותפים ואפילו כראוי יותר עבור הרצון לקיים יחסי מין עם זרים מוחלטים.

בחוויה החברתית-פסיכולוגית הקלאסית של שנות ה -80, חשבה חשבה כאילו הבדלים מין בהרמוניה למין עם זרים במבחן בחיים האמיתיים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם בחורים משגשגים, הם שואפים להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה בהישג יד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן כדי לגמרי לחלוטין לספק את כל הדרוש.

הם היו בניסוי אנשים כמו אופקים שנוסדו סטודנטים בקמפוסים שונים ושאלו: "שמתי לב אליך בקמפוס. אני מוצא אותך יפה מאוד. ואפילו לא צריך לדבר על מה שתשלח איתי עכשיו בערב?-

כ -75% מהחבר'ה הסכימו לקיים יחסי מין עם איש לא מוכר לחלוטין, ואילו לא גברת (0%) הסכימו (זה הפתיחה).

20 שנה מאוחר יותר, כפי שאנו מבטאים, חזרנו שוב ושוב על מסקנות אלה בדנמרק: 59 אחוזים של בחורים בודדים ו 0 אחוזים של נשים בודדות הסכימו עם ההצעה של זר: "אתה רוצה לישון איתי?»זה סקרן כי הם גם ביקשו מהמשתתפים שכבר היו במערכת יחסים, מצאו כי 18% מהחבר'ה ו -4% מהגברות לזמן הנוכחי ביחסים הגיבו בחיוב לבקשה.

על פי התיאוריה של פלורטליזם אסטרטגי, גברים, כמו אנשים רבים חושבים, הערעור הפיזי הגבוה ביותר צריך להיות מסוגל יותר בהצלחה לאסטרטגיה סקס לטווח קצר (ערעור פיזי עומד בפיתוח הרצוי לטווח קצר, כפי שאנשים רגילים אקספרסיבי, הרצונות המיניים של הגברות).

עבור גברים של המיקום האמצעי, ההזדווגות לטווח קצר עשויה גם לא לייצג אפשרות פוריות קיימא.

בסדר אבל למה?2

כמה מדענים השתנו דרך ניסיונית כאילו "לבקש סקס" כדי להבין סוף סוף אם הם יכולים להודיע ​​למה גברים, לא גבירותי, הסכימו למין עם זרים.

החוויה נערכה, סטודנטים של המכון קראו לטלפון החבר הכי טוב שלהם או חבר ודיבר על העובדה שיש להם ביקור זה בזה וכי הוא / היא כנה, ראוי אמון אדם יפה. נוסף הוסיף כי לפני כ 4 חודשים שלו / שלה 5 שנים העסק שלה עם בית הספר שלה, כאילו אהוב (ים) נפרדו. חבר זה היה (א) בדיכאון במהלך כמה חודשים, אבל עכשיו מוכן ליהנות (א).

צעירים / בנות דיווחו כי הם הבטיחו להציג אותו עם שלהם, כפי שהוא נמצא, מוכר (אה) וכי הם פשוט עושים זה לזה. בנוסף, היא / יש לו מוניטין כמאהב מרהיב. ואז שאל, הם רוצים לישון איתה / איתו?

שוב, אפילו יותר בחורים (50%) מאשר נשים (5%) היו מוכנים לקיים יחסי מין עם הזר הזה. כשנשאל, אף אחד מ -95% מהגברות שסירבו יחסי מין לא אמרו כי אנשים רבים חושבים, התנאי הכרחי היו קשיים בשימור פיזי.

במצב ניסיוני של "סקס בטוח", הם שאלו אנשים: "אם, כדי לשים את זה במקצת, אפשר היה להיכנס לקשר מיני, קוק רובנו רגילים לומר, נציג אנונימי של המין שפורסם, וזה היה אותו דבר ברמה הפיזית כפי שאנו מבטאים יפה כמוך, אבל פחות כמו אנשים התרגלו להביע אם אתה חושב שאם לא היתה שום יכולת להקים את הדברים החזקים ביותר לא יהיה הסיכון של הריון או את המחלה, אתה יעשה את זה?-

בסולם של 1 (באופן טבעי, לא) ל 4 (בדיוק יהיה), זה ענקי מאוד, כפי שכולם יודעים, הבדלים מיניים עדיין נמשכו בגברות (בערך 2,1), אשר אפילו יותר תודה, סוף, מסכים עם "סקס בטוח" עם זר על השוואה זכר (כ -2.9).

הקושי של שימור יכול גם להיפתר על ידי שיטת לימוד בחורים מיניים וגברות, כפי שכולם אומרים, אוריינטציות סקסיות שונות. ואפילו לא צריך להגיד את זה למשל, הפחדים לסבית, על כוח גדול יותר של המין השני, לא.

זה היה, בסופו של דבר, מחקר של היחסים של בחורים ונשים למין אקראי בכל רחבי העולם נערך ומצא כי בכל מקום, בכל מקום שבו היית, לסביות נוטות להיות כמו מעשים חריגים, כמו נשים הטרוסקסואליות (ו גברים - יש להם את אותם הדברים כפי שאנו מביעים, גברים הטרוסקסואלים).

רוב זה, ללא קשר לאזור הנלמד וללא קשר לכיוון, לגברים היו הגישה החיובית ביותר למין מקרי מאשר נשים. אבל, בגלל כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי באמצע הגברים גברי שותפים אפשריים על הנישואין, ולכן הם שאר הגברים, גברים הומוסקסואלים, בדרך כלל עוסקים במין האקראי ביותר מאשר גברים הטרוסקסואלים.

לסביות וגברות כמו, כמו אנשים רבים חושבים, שותפים אפשריים לא היו שונים הרבה על סקס אקראי מן הנשים הטרוסקסואליות. והבדלים בין גברים הטרוסקסואליים לבנים הם פחות מהבדלים בין הומואים לסביות. בקריטריונים הנשלטים על ידי מגדר, הבדלים מיניים במין אקראי מופיעים עוד יותר.

חלקם נשאלים שאלה אם נטייה גברית להיכנע לכיצד רובנו התרגלו לאיות, פיתויים מיניים, אולי לא בגלל תשוקות גברים, ובגלל הנטייה של הגברות לשליטה עצמית. בסדרה של בדיקות נמצא כי זה לא היה.

במקום זאת, המחקר שלהם הראה כי גברים פשוט עוסקים במין מאשר נשים, וזה הבדל ברצפות הופיע, כפי שהם באים לידי ביטוי, כך גברים חוו את הדחפים החזקים ביותר, ולא כי הם ביצעו את השליטה הכוונה לפחות ".

לכן, הבדלים מיניים בהסכמה למין עם זרים - זה לא שאלה קלה של שימור, הריון, סטיגמה, הימנעות מחלות או שליטה עצמית. שליטה בכל זאת, החוקרים עדיין מוצאים הבדלים מיניים ענקיים בהתנהגות סקסית, כולל הרצון לקיים יחסי מין עם זר.

פסים של ראיות transge3

ב תוספת לבדיקות ניסוי זה, מגוון רחב של אישור נתונים (כמעט אריגה מחקרים) מאשרים כי גברים בממוצע נוטה, כראש, סקס אקראי מאשר נשים, ולבקש סקס עם הכי הרבה עם אינספור שותפים, כולל בכלל אנשים לא מוכרים.

מה חששות מחקרים כפי שאנו מבטאים, יחסי מין, אז כמעט כולם מחקרים הראו כי גברים חיוביים ביותר לגבי איך זה אקראי סקס מאשר נשים יש sociosxuality בלתי מוגבל ביותר מאשר נשים וגם, בדרך כלל להחליש את ההעדפות שלהם בקריטריונים, כפי שאנו מדברים כל הזמן מין חד פעמי.

עוד יותר בחורים (24%) מאשר גבירותיי (8%), הם רוצים להיכנס לקונצנזוס, כיצד להתבטא, לענייני לא-איש. אין ספק, ראוי להזכיר כי יותר בחורים בסקר ארה"ב מאשר גבירותיי גם ציינו כי הם מוצאים סקס עם זר "מאוד" או "קצת אטרקטיבי" (39% לעומת 12%).

למרות שגברים הם אומללים כי הם מעוניינים יותר בצורות שונות של מין חד פעמי, אבל אולי הגברות סוף סוף לעשות את זה, אם זה לא הכרחי מנקודת מבט חברתית? ובכן, כפי שצוין לעיל, מבחני הניסוי בעולם הנוכחי מראים כי נשים עדיין מסכים למין עם זרים מאשר גברים.

רוב אחד נחשב על הטיה של התגובה של ההופעות הקשורות, כפי שהנהיג, אנונימי, חסד עצמית של sociosexuality, ומצא כי גברים וגם נשים מגיבים בערך מזרחי.

במילים אחרות, בדרך כלל, איך אנשים רגילים להביע, זכר, כפי שהיינו מדברים, סוצקסואליות של נשים פוחתת בעת שליטה הופעות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי sexiosexuality בארה"ב החלו להקטין את חשבונאות ניהול ההופעות. כ -10% פחות. דירות דיסקרטיות

סימן נוסף לכך שהגברות זכאיות יש יחס חיובי לפחות למין מקרי, הוא מחקר עם כניסתה של הליך פיקטיבי של חיישן הרעיה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את הרמה יהיה לאסוף חברה מצוינת.

ואכן, נערך מחקר, כפי שהוקם "גלאי פיקטיבי", השימוש בשלושה יוסלוביה ניסיונית:

חיבור אנשים (מזויף) חיישן Yersie והחזקתם, כפי שכולם יודעים, סקרי מין (חיישן הרעיה נועד לזהות את הרמות הגדולות ביותר של האמת), אז אנשים, לשים את זה בעדינות, עברו סקרי מין בעילום שם (אשר, אגב, צריך פשוט לעשות את כל sexologists) כאשר אנשים מילאו סקרי מין עם משקיף ברור בחדר. הבדלים מיניים, קוק, כולם יודעים, יחסי מין (על פי מחקר של ייצוג מיני - המדד העיקרי לאוטופיליה) נשאר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, משמעותיים בכל 3 קריטריונים בדיקה. ההבדלים המיניים היו, כפי שכולם יודעים, הגדול ביותר ב neanoscience.

זה מציין באופן בסיסי כי גודל ההבדל המיני נשאר יציב בקריטריונים אנונימיים חיישן כפירה. תוצאה זו מאשרת כי התשובות לכמה אנשים חושבים, סקרים מיניים בקריטריונים אנונימיים הם תקפים כמו בקריטריונים של חיישן הרעיה.

לפיכך, הבדלים מיניים ביחסי מין לא "נעלמים" משפטתה, כאשר גברים וגברות עשויים להיות סבירים שאומללים לאמת. סומו, כמובן, הם אותו דבר כמו שאנשים מקבלים תחושה של נדל"ן של אונונליות בעת מילוי סקרים על סקס.

במונחים אינפורמטיבי וחושניים של גבר לעתים קרובות יותר מאשר נשים, יש פנטזיות סקסיות הקשורות איך אנחנו רגילים לדבר סקס לטווח קצר ושפע של שותפי המין השני; גברים מרגישים התלהבות סקסית יותר מ זרים מאשר נשים; וגברים מעשנים יותר מאשר נשים, מצטערים על מין לטווח קצר או "חיבורים".

לדוגמה, נמצא בלימודי המצמד "ביג טוליק (62.5%) מאשר נשים" (11.3%) אישרו תפקיד מיני, ואילו יותר נשים (60%) מאשר בחורים (12.5%) הצביעו על תפקיד רומנטי כ תוצאה ללא דופי של פגישות קיצוניות משלהם ".

גברים לעתים קרובות יותר מאשר נשים, מוכן לשלם עבור סקס לטווח קצר עם (גברים או גבירותיי) מבולבל. לדוגמה, במחקר של 852 מקרים של אנשים נבחרים בדנמרק ושוודיה, לשים את זה בעדינות, מצא כי 16% של החבר 'ה שילמו עבור סקס עם מבולבל. סטטיסטיקה שווה עבור הגברות ששילמו עבור סקס עם, כפי שאנו מבטאים, מבולבל ... 0%. תוצאות אלה, לשים את זה בעדינות, מוגבלים לדנית ושבדיים?

הערכה של בחורים ששילמו מבולבלים למין בכל רחבי העולם: איטליה = 45%, ספרד = 39%, יפן = 37%, המולדת שלנו = 33%, הולנד = 22%, ארה"ב = 20%, סין = 20%, שוויץ = 19%, צרפת = 16%, אוסטרליה = 16%, שבדיה = 14%, פינלנד = 13%, נורווגיה = 13% ואנגליה = 9%. הם אינם מדווחים על אחוז הנשים במדינות אלה ששילמו למין, אם כי על כך, אפשר היה לחשוב?

למה נראה כי הגברות לא צריך לשלם עבור סקס לטווח קצר? זה יכול להיות כי גברים נמצאים בממוצע נוטה ביותר כמה באים לידי ביטוי על ידי מין אקראי מאשר נשים, וכאילו חתירה למין עם שותפים אינספור ביותר, כולל בדיוק כפי שאנו מבטאים אנשים לא מוכרים?

דופ אישורים התנהגותיים מתקבלים מסקנות משכנעות גברים לעתים קרובות יותר מאשר נשים, ליהנות כתבי עת וקטעי וידאו, המכיל נושאים מין; גברים לעתים קרובות יותר מאשר נשים, רחובות בבגידה סקסית כמה פעמים עם אנשים רבים חושבים שותפים מיניים שונים; גברים לעתים קרובות יותר מאשר נשים, אני מוצא סקס ללילה אחד; והגברים במקום לתת לגברות סוף סוף להסכים למין מאוד כפי שהוגדר, תאריך קצר.

למען האמת, תוך התחשבות במסקנות הנותרות על הפסיכולוגיה לטווח קצר של הגברות, כגון נשים קרובות לביוץ וכבר נמצאות ביחסים עם, כפי שהוגדרו, שותפים אסימטריים והכניים, נוטה ביותר להסכים למין עם יחסי מין גברים חמודים מאוד.

יכול להיות איך אנחנו מביעים, תנאים מסוימים, במה נשים לעתים קרובות יותר מאשר גברים מסכימים מין חד פעמי. פסיכולוגים אמיתיים, אבולוציוניים אומרים שהגברות מיועדות לאופן שבו אנשים רגילים להביע, הזדווגות לטווח קצר, פשוט לא כמו גברים.

לכן, אלה, כמו רבים חושבים, סיבות קונטקסטואליות מיוחדות, לא להראות כי גברים וגברות יש תשוקות דומות שוכב במסד הנתונים שלהם, זה נראה כמו בחירה דומה. וככל שאנשים שונים שונים מן הגברות, תלמד מאוחר יותר על הקישור.

בחירה דומה היא תוצאה של העובדה כי גבירותיי (אבל לא גברים) יש את הרצונות המיוחדים של הזדווגות לטווח קצר עם מאוד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חמוד, קשישים, אולי אפילו אנשים נשואים; בעוד שהגברים מעוניינים לזווג קצר, ללא קשר לאלו, כפי שאובצאים רבים, סיבות מסוימות.

Просмотров: 101 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close