23:19
למה כמעט כל הגברים גנו במהלך קרבה אינטימית

סטריאוטיפ על טום, כי אדם אפילו במהלך יחסי מין צריך להיות אכזרי לא זועם זוהי הצדקה אמיתית. לרוב זה העולם נזקף של מישהו או הַצָעָה. סקסולוגים מתפללים כי יותר מ 80% של גברים במהלך קרבה אינטימית, אז או אחרת להביע את תגובתם. שלח תשומת לב לעובדה כי עם כל זה יותר מ 50% תגובה זו סוֹעֵר. זה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי התכווצויות שרירים, גניחות ואפילו דמעות. נערות ליווי בתל אביב

התוכן של המאמר

1 הסבר מ סקסולוג על למה גברים moan במהלך מִין 2 ומה עוד?

אבל השאלה היא O למה גברים נאנקים במהלך קרבה כמעט כל הנשים לא ברורות.

הסבר מ סקסולוג על למה גברים moan במהלך סקסי

אחד המובילים סקסולוגים G. מוסקבה העניקה הסברים ברורים ומרווחים בנושא המראה של הצעדים צעירים בסמיכות אינטימית.Vectoria FominexPertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

שהאיש פשוט מרגיש ברגע זה? ההקלה והנאה בלתי רגילה!

עם איך אנחנו רגילים לקרוא, פסיכולוגי נקודות מבט של הנגנונים מופיעים בנקודה מסוימת כאשר אדם הוא מאוד גדול. זהו אות שותף על איזה כיוון הבא לפעול עוד ועוד איך להתנהג במיטה. לא לספור את gunhs וקליק גברים במהלך הקרבה כדי לעזור סוף סוף לזרוק עוד חושית מתח שנצבר בו.

מדענים, בסופו של דבר משוכנעים זאת גברים של גניחות מראה במהלך משחק מקדים להראות שותף כפי שאנו מבטאים, הכי הרבה את הרמה הגבוהה ביותר של ההנאה שלהם, ובכמה יתמות, לשים את זה קצת, להזהיר התרחשות היא מאוד כמו אנשים המשמשים להביע את האמבולנס.

באופן טבעי, מבין רמת ההנאה של נשים על ידי גניחות היא הרבה יותר קל מאשר גברים צעירים. למרות זאת,, ולא השותף אינו מבולבל להביע את רגשותיו במיטה, אתה יכול יש ללמוד אותם כדי לקבל יותר הנאה מהקירבה לכל חבר.

גניחות באינטימיות התהליך הופך יותר, כמו כולם הוא מובן, פונקציה תקשורתית כל כך משהו, בכלל, להראות בת זוג. אנחנו יכולים לומר כי איתותים כאלה ישירות הם גבר וגברת אומרת מוטב, כפי שהוא בראשותו, בתהליך של סקס, כדי לא להפריע את הפעולה בדיון. ישירות, כמו רבים באים לידי ביטוי, כי תקשורת קורה רמה מיוחדת, סקס וגם נקרא מאוד, כפי שאנו מבטאים, רגע אישי ואינטימי. רחוק מ S כולם רבים חושבים, חבר יכול להחליט על זה.

במקום Dama הוא בתנוחה מלמעלה, גניחות של גבר כאילו הם נותנים לה רמז מקצבים נבחרים ודרכי תנועה מביא לו את ההנאה הגדולה ביותר. באופן טבעי, אפילו מלמטה, גברים מנסים לשמור הכל בשליטה עצמם.

ישראל היא בהחלט אין מקום לפגיעה אם אנחנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו אסק חנות רק רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך הכיתה VIP הראיון ואת נערת ליווי הופכת חיווי מצב.

אבל, יש כאלה שאוהבים להיכנע למלוא הכוח של גבירות וגופים.

בכמה צעירים התהליך האינטימי עצמו עובר בדממה, ואת הרגע האפי של אורגזמה ליווה לא רק על ידי גניחות, אלא גם צפצופים. אז הוא מראה את הגברת כי בשלב זה עשיתי הנאה וזה חוסך אותה מן הצורך לשאול שאלה טיפשית: "כולכם?-.

מה עוד? 2

עוד פונקציה, אשר נועדו לעשות גניחות היא גידול בעירור. כמעט כל הגברים הם נמונים כי השותפים שלהם נרגשים מאוד, ישירות לשמוע את צרוד שלהם muted moans עושה תהליך סקסי יותר בולט ויוצא דופן.

בנוסף ל, ביטוי דומה של רגשות של אדם בתהליך של סקס נקרא להראות, איך זה מושלם במיטה ישירות עם הגברת הזאת.

על תת-מודע רמה, גניחות של גברים נותנים אות גברת להנפקה המשוחררת התנהגות. כאשר ישירות איתו, כאן ועכשיו אתה יכול להתנהג כלום לבצע את הרצונות הארוטיים היקרים ביותר.

שעון גבירותיי מתחשב את תשומת הלב שלך לאיזה היבטים זה מאוד מהיר סוף סוף מגיע אורגניזם. מדענים מבטיחים שהאדם גונח ישירות להפעיל בגוף גבירותי מסוימים mechasms המוביל, coc אנו רגילים לקריאה, ביטוי מואץ של אורגזמה.

התנאים המוקדמים הנ"ל, למה לגנוח במהלך יחסי מין, להסביר מאוד את התנאים המוקדמים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים לתופעה זו. סקסולוגים ופסיכולוגים לא ממליצים שגברים מזלזלים להימנע במיטה מן הביטוי של רגשות. עם זאת, ראוי להזכיר כי בדרך זו, הם לא רק לעכב את הרגע של הופעת האורגזמה, טוב, הם פוגעים בגאווה של הגברת, אשר, לשים את זה בעדינות, עשוי לשקף שהוא לא מספק את שלו שותף משלו.

ב גניחות וקול ביטויים של רגשות במהלך אינטימיות אינטימית אין שום דבר. להיפך, ברגע המיוחד ביותר רק אמצעי תקשורת הנוכחי מובנים גוף ונפש.

הוא אמר את זה בהתחלה, דומה ליווי קול, בסופו של דבר, מוסבר על ידי העובדה כי הגוף והשרירים, לשים את זה בעדינות, לקבל צפוי ארוך הַרפָּיָה. זכור את תגובת הנשים שכל היום חלף על ענק עקבים הסיר אותם לבסוף? כן, ימין - הקלה!במקרה של סקס גוואן מתבטא בתמיכה קולית שחווה כרגע, הגוף של גבר: השרירים להירגע, מלחציים חוליים המפרקים מתגלים, המתח גם משאיר.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עזרה לזוגות כדי לפתור קשיים איך אנחנו רגילים לקריאה, חיי מין.

גבירותיי כמו כאשר גברים, לשים את זה קצת, גונחת במהלך יחסי מין. גברים, להיפך, לעתים קרובות יותר מעדיפים לרסן את הרגשות שלהם, מחשש נראה מספיק מדי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה כי גברים, לעשות נשמע במהלך יחסי מין ולהראות את ההנאה שלהם - הדרך הנכונה, בסופו של דבר, לעורר את הגברת עד הגבול! תאמין לי, זה לא משנה מה גברת, בסופו של דבר, מחכה לתשואה ונראה לראות איך אדם מועבר על ידי הפעולה. לכן, גניחות לא רק נקבה זכות.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר מבחינה כלכלית על ליסר, אשר ידגיש את המצב ויאוסף חברה מצוינת.

באופן טבעי, זה גם לא צריך לחזור ולצעוק, איך השחקניות בפורנו. אבל זה נראה רך, נלהב, רעש רפה אנחות יהפכו לתוספת מצוינת לקואיטוס עם אדם אהוב.

Просмотров: 1952 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close