08:47
ספורט ומין: תרגילים מועדפים שהופכים דמות טוב יותר

אטרקציה סקסית - המכשיר העיקרי של נשים. במיוחד זה רלוונטי עבור אלה נשים אשר רק לעבוד בתחום הפנאי ולעתים קרובות מדבר עם מוצלח, כפי שכולם אומרים, מאובטח על ידי גברים. אנשים כאלה לא ירצו ליצור בן לוויה שלהם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם השיקה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, לא מושכים: הם רק רוצים ללכת על אירוע בסיסי, בחופשה או רק במסעדה בחברה, כמו גם מוסד יפה וגברת סקסית, אשר יהיה נושא של קנאה בעמיתים, מכרים ושבים אקראיים.

כי להדק את הדמות שלך, כך שזה הכי יפה בתוכנית סקסית? התשובה היא זקנה כמו העולם - אתה צריך, nokonets, לשחק ספורט! ואת הספורט הזה צריך להיות רציני: לשכוח איך כולם יודעים, משאבות כושר Gruppova בסרט אחד עם לא בטוח על עקרות בית. עודף שעה אחת של הזמן שלך על המחקר של עקרון העבודה של סימולטורים, ולאחר חודש, עם, כפי שכולם יודעים, תרגילים קבועים עם עוזרי פלדה אלה, אתה תבחין לשים לב לגוף שלך, כפי שכולם יודעים, תצורות מרשימות!

להלן אנו נותנים, כמו רבים חושבים, התרגילים העיקריים, ביצוע אשר הדמות שלך יבוא אל הטון ולהיות, כמו אנשים רבים חושבים, הרבה ביותר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מפתה עבור זכר! אבל אם יש לך כפי שהיה, כפי שהיה, ואז לבוא למקרה באופן מקיף ולהשתמש בשירותים של מאמן אישי, אשר, באופן כללי, יהיה לוודא את התוכנית התזונתית יעזור, בסופו של דבר, לעשות תרגילים ולהניע אותך את ההישגים האחרונים.

תרגילים

אז, בואו נראה כמה אנשים חושבים, סוגים עיקריים של תרגילים, אשר סוף סוף להוביל את השרירים בסדר: דירות דיסקרטיות בקריות

  • תוריד ריצה. כל טוענים אירובי (במילים אחרות, עומס יתר הקשורים לתנועה, סיבולת) להשתמש בכל קבוצות השרירים ולכפות דם מדויק יותר כדי להפיץ על הוורידים בשרירים, איך אנשים משמשים להביע, להחזיר אותם צליל ומראה בריא. באופן ספציפי, זה עוסקת אימון קבוצתי, אבל רק זה לא מספיק כדי לבנות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר דמות סקסית.
  • Deadlift. זוהי התרגיל הבסיסי ביותר השייך הבסיסי. משפחה, לשים את זה בעדינות, הכל מעורב: ספין, רגליים, כתפיים, חלקית, ידיים. זה הולך כמו כל דבר קצת, ואת התרגיל הזה מתקרב לחלוטין רק עבור כמה מתבטאים כך סוף סוף לשמור על עצמם בכושר.
  • נשמע. זה הכי הרבה מה כמעט כל הבנות בכלל הליכה בחדר הכושר - כדי להפוך את זה עם משקל סימולטור סמית. זה לא שווה פחד מיחידה זו - המשקל הוא קבוע, לא תאבד בחזרה לא רק לתת משם גדול ברבל, אבל במיוחד סימולטור זה ייתן עומס מתאים על הרגליים ואת הישבן, בסופו של דבר מה הג 'ינס החדש ביותר יידרש עבורך. באופן טבעי, זה לא התרגיל היחיד עבור הכוהנים: לחפש מידע באינטרנט או לשאול את העצה מן המאמן, כי האגוזים המפוארים והידוק - זה מה שאני אוהב את כל הגברים!
  • אל תרים את הרגליים! גלה מה סימולטורים נמצאים במושב שלך: אתה לא יכול להתעלם מה כל יום מסייע לך לזוז. בנוסף, שאוב עד לגדלים רעים, ועם כל זה מבלי לדאוג הרגליים, אתה מסתכן במבט לא הרמוני, וזה לא הכרחי?

    מעט פחות תשומת לב ליצירת דמות מצוינת מגיע את החלק הגבוה ביותר של הגוף - ידיים, שדיים, וכתפיים. זה הרבה זמן לגדול את החזה בחדר סימולטור לא יעבוד, מהר יותר להיפך: אתה יכול פשוט לשרוף שומן (אשר יוצר את היקף החזה) ומשאב את שרירי השד, לאחר כל איבד נשיות עם כל זֶה. באופן דומה, עם הכתפיים, כפי שכולם אומרים, חזרה מתנדנדת - אלה סימנים של דמות גברית, ולכן לא להגזים אותו, ולעסוק טונוס.

    גְמִישׁוּת

    מאז אנחנו מדברים על התועלת של ספורט למין, זה לא מיותר, ולכן זה יהיה גם להזכיר את הגמישות של הגוף שלך. יש צורך להדגיש את העובדה כי הזמן עדיף לשמור על הזמן לשיעורים, איך להתבטא, יוגה. שמירה, לפתח גמישות, לשים מטרה לשבת בעוד כמה חודשים על החוט.

    תאמין לי, האיש, שהתברר איתך במיטה, יעריך את המתיחה והניידות שלך. מולי, כי זהו אחד הכי הרבה, לעתים קרובות פנטזיות זכריות - לעשות אהבה עם כמו מתעמסה שקורה ללא מאמץ, כפי שהוא קיבל, כל תנוחה, זורק את הרגליים על הכתפיים, באופן כללי, מבצע את הצורות האחרות של הטייס הגבוה ביותר במיטה!

    Просмотров: 100 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close