19:52
טכניקות נפשות של פיתוי של בחורים

דירות דיסקרטיות בתל אביב

כל אישה רוצה לשים את זה בעדינות, ללמוד לכבוש ולשלול את דעתו של כל אדם, למרות שזה לא קל. אם אתה רוצה לנצל את fourd באמצע החבר 'ה המודרנית, כי אתה בהחלט צריך להיות, כדי לשים את תשומת הלב שלך לשיטות של הפיתוי שלהם, חוץ מזה, הם מאוד מאוד, כפי שהנהג, הרבה. מעת לעת יש צורך לעמוד מבעד לעקרונותיה, למידה, כפי שכולם יודעים, maneurs חדשים של תקשורת עם גברים, כדי לא להשתמש באמצע fabré שלהם.

5 סודות של פיתוי בחורים
  • להיות קצת צנוע. כמעט כל הבנות מתווכחות עם עצה זו, כי כדי לאהוב אדם, יש צורך להסתיר את הצניעות שלך, בסופו של דבר, כדי למנוע את עצמך מן הצד הטוב ביותר. אבל כאן, צניעות מרמזת לא להכיל את עצמך בשיחה, אבל התנהגות צנועה לגבי הצרכים שלך. לא לקחת מתנות יקרות מימים הראשונים, כפי שהם יכולים סוף סוף להיות כל דבר אחר, כמו לבדוק אותך עבור חמדנות.
  • להיות איך כולם אומרים, בלתי צפוי, כמו אנשים רבים חושבים, כל המצבים. נסו להעריץ את האיש שלך, לעשות משהו יוצא דופן בשבילו, העובדה, באופן כללי, לסגת אותו מן "אזורי הנוחות". זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי זה שונה להגיב על הפעולות שלך בדרכים שונות, להראות לו שאתה יכול להיות שונה, וכי הוא עדיין לא מכיר אותך.
  • לשלוט במצבים שונים במערכת היחסים שלך. אולי העובדה שגברים אהובים מאוד באומרו לפיקוד, אבל הם סוף סוף להוביל להתלהבות, אם מעת לעת, הבנות האלה עוסקים בשתי הבנות שגם הם רוצים להיראות כמו הראשי וחזק.
  • כל הזמן להיות שמחה וחיוך. גברים מעריצים גבירותיי שמחה שהם בדיוק כמו המראה שלהם מוכנים להראות שהם, כפי שהיינו מדברים, עליז, וכפי שכולם יודעים, עליז. גברים יהיו גם הרבה יותר נעים להרגיש סביב חמימות, הבנה הדדית, גם אהבה מן הגברת. מעת לעת, להסתגל לרצון של האיש, להיות מקור של אהבה ואור.
  • איך אנחנו מתכוונים בעצמך... סודות של קונסרביות...
  • להראות את האטרקציה של האיש שלך. כמעט כל דבר, לשים את זה בעדינות, הם אומרים כי כל הצרכים הטעים ביותר להיות נשאר מאוחר יותר, אבל אם האישה הבעלים של נתונים חיצוניים מגניב, אשר הוא מסתתר. תן לאדם, באופן כללי, מביט בך ומעריך כי אתה יכול להיות חינני, אלגנטי, חיבה, כמו רבים באים לידי ביטוי, יפה. מספיק כדי לקבל הערות עבור עצמנו על התלבושת, פשוט זום, כפי שכולם אומרים, בבקשה כל האמבולנס, כולל האיש שלך. הוא חייב, באופן כללי, להביך את שלך, כפי שכולם יודעים, רגליים דקות ויפות, צוואר פתוח, גם מותניים יפה. לא להסתיר את עצמך, כפי שכולם אומרים, צדדים יפים בתיבה ארוכה.
  • Просмотров: 105 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close