המרגרה הוא ריקוד שמקורו באיים הקריביים. זהו ריקוד פופולרי שאומץ על ידי תרבויות רבות, וניתן לרקוד אותו לצלילי סוגים רבים ושונים של מוזיקה.

מרגרה מבוצעת על ידי תנועה מצד לצד כשהירכיים והכתפיים בתנועה רופפת וזורמת. השלבים פשוטים, אך נדרש קצת תרגול לפני שתוכל לבצע אותם בצורה חלקה. כדאי להתחיל בתרגול השלב הבסיסי לבד ולאחר מכן לנסות להוסיף עוד מהלכים ככל שתשתפר בזה.

מרגרה הוא ריקוד עתיק מאוד וניתן לאתר אותו במאה ה-16. מאמינים שמקורו מחלקה הצפוני של הודו. בריקוד זה האישה מחזיקה צעיף ביד אחת והיד השנייה פנויה. הגבר מחזיק את ידה ביד שמאל ואז בימין הוא מחזיק את מותניה.

בחלק זה, נדון כיצד לרקוד מרגרה, מקורה וההיסטוריה שלה.

המרגרה הוא ריקוד מסורתי ממחוז מרגריטה בוונצואלה. הוא הוצג לראשונה על ידי העבדים האפריקאים שהגיעו לאי. הריקוד ידוע גם בשם "el baile de la muerte& ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי הניתן מתוך כוונה להביא לחוויה רוחנית. זה לא קשור רק לגוף הפיזי אלא גם לנפש ולרגשות.

משמעות המילה "טנטרה" היא "אריגה" בסנסקריט. בעיסוי טנטרי, המתרגל שוזר במודע את ידיו ואצבעותיו על מנת לשחרר אנרגיה מחלקים שונים בגוף. המטרה של סוג זה של עיסוי היא לעזור לך להרגיש רגועה יותר, שלווה ונוכחת יותר בחייך. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

עיסוי טנטרה לגברים הוא סוג של עיסוי שנועד להביא את הגוף והנפש הגברי למצב של רגיעה מלאה.

עיסוי טנטרי לגברים הוא צורת ריפוי עתיקה אשר נהוגה בהודו במשך מאות שנים. הוא פותח משיטות הודיות עתיקות, שהועברו מדור לדור.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עבודת גוף טיפולית שמטרתה לשחרר חסמים מיניים ו ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון. הוא מבוצע על ידי נשים וכמה גברים, המניעים את ירכיהם בתנועה גלית למקצבי המוזיקה.

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון. הוא מבוצע על ידי נשים וכמה גברים, המניעים את ירכיהם בתנועה גלית למקצבי המוזיקה. פלג גוף עליון של הרקדנית נע בקפיצה קלה, היוצרת תחושת קצב באמצעות תנועה. ישנם סגנונות וטכניקות שונות לריקודי בטן, אך כולם כוללים תנועות קצביות של הגוף תוך שמירה על שיווי משקל.

פלג גוף עליון של הרקדנית נע בקפיצה קלה, היוצרת תחושת קצב באמצעות תנועה. ישנם סגנונות וטכניקות שונות לריקודי בטן, אך כולם כוללים תנועות קצביות של הגוף תוך שמירה על שיווי משקל. רקדניות בטן יכולות להשתמש בידיהן כדי ליצור דפוסים על גופן או על כלי נלווה כגון מצלתיים או תופים; זה עשוי להיעשות

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במזרח התיכון ובצפון אפריקה. זה נעשה על ידי הזזת הירכיים והבטן בעמי ... Читать дальше »

Просмотров: 56 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

close